Boktips, Författare, Inspiration

Boktips!

På lunchen idag lyssnade jag på ett webinar med Kim Kimselius som PR för författare anordnade.

Kim berättade om hur hon alltid har skrivit böcker och hur det gick till när hon blev författare och fick till sista svara på frågor. Hon har ett sätt att berätta som gör att man vill lyssna i flera timmar. Mycket av det hon sa har hon skrivit om i sina böcker som handlar om skrivande, Att skriva med glädje och Att hitta glädje i skrivandet, två inspirerande böcker som jag varmt kan rekommendera!

Kim anordnar även skrivkurser och hur mycket jag än skulle vilja så finns ingen möjlighet att gå i sommar, men jag hoppas verkligen att jag får gå en av dessa ett annat år.

FullSizeRender (2)
Tips!

2 reaktioner till “Boktips!”

  1. Jag skulle också vilja gå någon av hennes kurser. Ska börja med att läsa boken jag köpte på Bokmässan … (hitta glädje i skrivandet).
    Trevlig helg!

    1. Ja, jag tror de är jättebra! Kul om vi kunde gå samma någon gång. Jag blev väldigt inspirerad av den, hoppas den ger dig samma känsla.

Lämna en kommentar