Uncategorized

Girls. Girls. Girls.

Jag har en paus i skrivandet. Manuset är i förvar hos lektör och testläsare och medan jag väntar på feedback skriver jag inte, jag tittar på Girls.

Ikväll ska jag börja titta på den sista säsongen och samtidigt som jag vill sitta uppe och titta hela kvällen tar det emot att ens starta första avsnittet för jag vill inte att det ska ta slut.

Så jag skriver inte och jag tittar inte på Girls, istället är jag på instagram och scrollar igenom Lena Dunhams bilder.

Jag tittar på bilderna och tänker att man skriver för att säga någonting och så tänker jag att jag kanske inte har paus i skrivandet för att jag väntar på feedback, utan för att jag vill se Girls.

Så nu tänker jag börja titta på sista säsongen så att jag kan börja skriva igen.

(Och hoppas att det trots allt blir en sjunde säsong)

Kommentera

