Mål

Listan

Fokus i år är att skriva klart och skicka in ungdomsboken till förlag. Om jag får en stund över så är det alltså det jag ska prioritera, det är vi båda (hjärta och hjärna) överens om.

Men.

För det finns alltid ett men.

När jag av någon anledning inte kan redigera ungdomsboken, eller behöver ny energi så finns det en del annat jag ska göra i år.

2017 års lista

  • Skicka ungdomsboken till förlag
  • Kunna stå kontrollerat på händer
  • Springa en mil
  • Åka skidor
  • Läsa 52 böcker
  • Varav 15 på engelska
  • Göra fotobok för 2014/2015
  • Rensa (garderob, skåp, rubbet. Långvarigt projekt)
  • Prova att dansa lindy hop
  • Äta vegetariskt (minst) en gång i veckan
  • Lägga bort mobilen från hämtning till efter middagen (det här borde vara lättast, men kommer att vara det absolut svåraste sorgligt nog)
  • Röra på mig 30 min per dag (Magdamantrat)
Kommentera

