Jag ger dig solen – boktips!

Det här blir året då jag läser fler ljud- och e-böcker än vanliga. Det är något speciellt med pappersböcker men ljudböcker är ultimata på barnvagnspromenaden och e-böcker det perfekta formatet under amningen på natten.

För att inte tala om utbudet! Det är som att gå till biblioteket hemma 🙂

Den senaste e-boken jag läste var Jag ger dig solen av Jandy Nelson. Som jag skrev på instagram: vissa böcker vill man inte släppa taget om ens när de är slut. Precis så är det med denna. Förutom fantastiska karaktärer och en historia som knyts ihop perfekt, så väcker den tankar och så mycket känslor. Den har allt.

atn1024_Jandy Nelson - Jag ger dig solen HI-RES

En helt fantastisk bok!

Lämna en kommentar

Filed under Böcker, Boktips

Kommentera

