Release för Älskanoveller – 30 nyanser av saknad

Igår var det release för den tredje #Älskanoveller – 30 nyanser av saknad! Vi var ett stort gäng novellister som träffades med familj, vänner och bekanta på restaurang Under kastanjen (vilken restaurang! I kvällssolen kändes det och såg ut som att vi befann oss i en liten by i Frankrike) för att fira novellsamlingen. Min trogna fanclub bestående av Martin, Tuva, mamma och pappa var på plats och firade 🙂

Efter lite mingel fick vi alla författare presentera oss och vår novell uppe på scen. Mina gravidhormoner och viss sömnbrist gjorde mig extra emotionell så mitt tal blev lite kortare än jag tänkt, så kan det gå.

13336314_10153656263546814_1950482168_n
De flesta av de novellister som var på plats

IMG_3312
Rose Tillberg Mattsson, novellist och kvällens konferencier, intervjuar Ewa Åkerlind från Oberoende förlag

IMG_3314
Jenny Jacobsson


IMG_3317
Monic Arvidson W

IMG_3323
Josephine Almanakis Sirander

Och så jag och magen:

IMG_5823

Vattnet gick inte, solen sken och jag fick träffa med både gamla och nya bekantskaper. En mycket lyckad kväll helt enkelt! Nu ser jag fram emot att läsa allas noveller!

Lämna en kommentar

Filed under #Älskanoveller, Novell, Releasefest

Kommentera

