Nu är den här!

#Älskanoveller – 30 nyanser av saknad, så här ser den ut:

FullSizeRender (3)

Och här är jag:

FullSizeRender (2)

Sådan overklig känsla… Och helt fantastiskt, kommer aldrig vänja mig vid att se mina ord i tryck och förstå att någon läser det jag skrivit? Nja, det gör jag inte.

Om ni vill ha ett eget exemplar av novellsamlingen att läsa i hängmattan i sommar (150kr + frakt) går det bra att lämna en kommentar eller maila mig (e.hardenborg@gmail.com) så ordnar jag det 🙂

I morgon är det releasefest klockan 17:30 på restaurang Under Kastanjen i Gamla stan här i Stockholm. Om bebisen kan tänka sig att stanna inne ett tag till så hoppas jag att vi ses där 🙂

1 kommentar

Filed under #Älskanoveller, Novell, Skrivande

One response to “Nu är den här!

  1. Agnetha Eriksson

    Hej Emmelie, vill gärna beställa ett ex av din bok.

    Hälsningar Agnetha Eriksson
    Runstensvägen 25
    13646 Handen

Kommentera

