Välkommen på releasefest 3 juni

Älskanoveller – 30 nyanser av saknad är på väg hem till mig!

Den här novellen betyder lite extra för mig då jag skrev den sommaren då både min moster och mormor gick bort. Att få se orden i tryck kommer bli speciellt, det är jag helt säker på.

På fredag är det releasefest på Under kastanjen i Gamla stan klockan 17:30. Vi novellister som är där kommer att prata två minuter var på scen, boken kommer säljas och det kommer minglas.

release

Det vore väldigt kul att se er där 🙂 Välkomna!

Lämna en kommentar

Filed under #Älskanoveller, Releasefest

Kommentera

