Träning

Gravidpilates

Förra gången jag var gravid gick jag på gravidyoga. Jag minns det som en lugn stund med mycket andningsövningar och mjuka rörelser.

Den här gången anmälde jag mig till gravidpilates och tänkte att det är väl som gravidyoga, fast med lite mer styrka.

Liiiite mer styrka?

HAHAHAHAHAHA!

Det är inget lite med den styrkan, det är tufft för både armar och ben, för att inte tala om rumpa! Jodå, musklerna finns där, det kan jag intyga idag.

Men så kul det är! Att få röra på sig, få svettas, ta i så att det bränner i musklerna.

Gravidpilates och sol var vad som behövdes för att göra den här gravida pigg 🙂

 

Kommentera

