Det blev inga ägg och så ett bröllop på det

I sista inlägget här innan helgen skrev jag om min oförmåga att koka ägg på morgonen och i kommentarerna skrev jag att jag dagen därpå verkligen skulle göra det. Och så blev jag magsjuk. Inte så sugen på ägg till frukost då, inte så sugen på någonting faktiskt.

Det är alltid obehagligt att vara magsjuk men det är kanske speciellt obehagligt när man är gravid. Stackars bebis som får trängas där med magsäcken som vill vända sig själv ut och in.

Tack och lov var det en kortvarig en, så efter att ha återhämtat mig hela fredag och lördag kunde jag igår kväll gå på min kusins bröllop med hela tjocka släkten. Inte varje dag jag och Martin dansar vals eller fuldansar med familjen 🙂

Bröllopet innehöll det mesta ett bröllop ska innehålla: en väldigt fin brud, tårar (mest lyckliga), tal och ett och annat glas champagne. Tuva var hemma med bästa barnvakten Bruce och förutom att hon ifrågasatte den väldiga mängd pizza han åt (nästan en hel) hade de också en mycket bra kväll 🙂

FullSizeRender (1)
Discobebis på bröllop 🙂

2 kommentarer

Filed under Vardag

2 responses to “Det blev inga ägg och så ett bröllop på det

  1. Så fin du är!!! Hur långt är det kvar nu?

Kommentera

