Novell i Allas

Ni trogna läsare som fortfarande tittar in, tack! Det här blogguppehållet var inte planerat men kanske nödvändigt.

En helg i New York, besök av vänner och skrivande på ungdomsbok har gjort att bloggen kommit i sista hand, men kanske vänder det nu 🙂 (New York var fantastiskt! För er som är intresserade av vad jag gjorde där finns det bilder på min instagram @Hardenborg).

Min novell Signeringen har publicerats i Allas! Det är väldigt surrealistiskt att se sitt namn i tryck och förstå att det faktiskt är texten jag skrivit som finns där. Surrealistiskt och galet och roligt!

Signeringen

I sommar kommer tredje antologin #Älskanoveller, den här gången med temat Saknad och min novell Du. är med! Mer om det senare 🙂

Hoppas allt är bra med er och att ni vill börja hänga här igen!

6 kommentarer

Filed under Novell

6 responses to “Novell i Allas

  1. Så galet coolt med novell i veckotidning! Förstår att det känns surrealistiskt.

    Och inte behöver du känna att du borde bloggat mer, det verkar vara ”nåt som går” bland bloggat överlag. Kul med uppdatering i alla fall! Jag skulle gärna läsa mer om novellskrivandet, om hur du fick novellen antagen av Allas och hur du lägger upp novellskrivarprocessen. Om du vill berätta förstås.

    /Anna

  2. Grattis till novellen!! 🙂

  3. Grattis till båda novellerna och kul att du är tillbaka. 🙂

Kommentera

