Ungdomsbok

Vab

Det är februari, eller för småbarnsföräldrar: vabruari. Vi har klarat oss bra hitills men idag fick Tuva vara hemma. Det började frågas om glass redan vid åtta i morse så då började jag tro att hon hade kunnat gå till förskolan i alla fall 😉

Mellan lekpark, Karlsson på taket och lek med dockorna har jag kunnat skriva 500 ord på ungdomsboken och klämt in ett telefonmöte för jobbets räkning. Hitills ikväll har jag skrivit 400 ord och nu har Tuva somnat så några ord till ska det bli.

Full fart framåt!

ps. Såg sista avsnittet av Bron, säsong 1, igår. Alltså, nej. Extra känslig som jag är flödade tårarna. Hemskt var det. Nu vet jag inte om jag vågar mig på säsong 2.

1 thought on “Vab”

Kommentera

