Sjuk

Vad värdelöst det är att vara sjuk. Är hemma från jobbet för andra dagen i rad, knockad av en förkylning. Idag mår jag lite bättre men orken tar tid på sig att komma tillbaka.

Roar mig med att titta igenom första säsongen av Sex and the city, läsa Som eld av Sara Lövestam (väldigt bra, rekommenderas!) och sova.

Inget skrivande tyvärr, det orkas inte med. Jag håller tron uppe på att jag orkar jobba dubbelt så snabbt när jag väl orkar skriva igen.

Nu ska jag återgå till att vila.

1 kommentar

Filed under Uncategorized

One response to “Sjuk

  1. Ånej vad tråååkigt! Själv är jag på jobbet men knappt närvarande pga trött trött trött och liksom väntar på att nåt ska bryta ut utan att det gör det… Hoppas du får massor av energi efter hemmavilan! (Och nej, det är såklart inte det minsta synd om mig.)

    Ps. Ses vi på lördag? Om du blivit bättre alltså?

    /Anna

Kommentera

