Harlequins författartävling, Skrivande

Jag gick vidare!

I Harlequins Författartävling! Väldigt, väldigt roligt!

Det var länge sedan jag skrev någonting på manuset, så nu när jag fick reda på att jag gått vidare var det dags att sätta igång. Jag och Anna åkte ut till Fredrik i Åkersberga och hade skrivarhelg. Det är en riktig boost att sitta tillsammans med andra att skriva, det finns liksom inga ursäkter när man hör de andras knappande på tangenterna. Så nu har jag börjat fylla på text, inser att det kommer krävas massor för att gå i mål men det är inte annat än en riktig rolig utmaning.

Till den 20:e december har jag på mig.

Här ska skrivas!

10 thoughts on “Jag gick vidare!”

Kommentera

