Luften gick ur mig

Igår var jag och Tuva ensamma hemma på kvällen så mina planer var att sätta mig och skriva efter att hon somnat. Men redan när vi kom hem förstod jag att det aldrig skulle gå. Jag var. så. trött. Till skillnad från Tuva som tyckte att det fanns så mycket roligare saker att göra än att sova 🙂

När hon väl somnat var det bara att göra sig iordning och gå och lägga sig. Lyckades läsa ett kapitel i Sista brevet från din älskade, men sedan var det bara att inse faktum och sova.

Jag tror jag ger mig själv några vilodagar och koncentrerar mig på läsningen. På måndag blir det nya tag med skrivandet!

 

Lämna en kommentar

Filed under Vardag

Kommentera

