3 * release

Jag var ju på release förra veckan! Eller tre stycken närmare bestämt, det var Pernilla Alm, Sandra Gustafsson och Magnus Jahnsson som hade release tillsammans på Akademibokhandeln.

Kvällen började med mingel så jag fick tillfälle att prata med bland annat Anna och Anne-Lie, alltid lika trevligt!

Martina på Hoi förlag intervjuade författarna.

Sandra

Sandra berättade om sin senaste bok Hudlös. Jag har läst två av hennes tidigare och tycker att hon har ett fantastiskt språk så jag ser fram emot att läsa denna.

pernilla

Pernilla berättade om Utan dig, hennes tredje bok men andra roman. Jag fick chansen att läsa Utan dig innan den var antagen och tyckte mycket om berättelsen. Pernilla kan verkligen konsten att sätta sina huvudpersoner i de svåraste situationer där valet att göra det rätta inte är helt enkelt. I Utan dig är det Mikaelas tillvaro som krossas när hennes fästman är med om en klättringsolycka. Istället för att stanna kvar flyr hon till Barcelona.

Magnus Jahnsson är för mig en ny författare, han kallar sin serie Pillerthriller och Fågel Felix är den avslutande delen.

img_3437
Författarna och deras verk! (Bild helt fräckt lånad av Pernilla)

Tack för en trevlig kväll!

1 kommentar

Filed under Böcker, Releasefest

One response to “3 * release

Kommentera

