#Bokhorafotoutmaning

En tidning

Här borde det ha varit en bild på Topphälsa eller Books and Dreams, de enda tidningar jag prenumererar på för tillfället, men jag hittade ingen. Istället blir det denna, Friskis och svettis tidning Friskis Pressen, som kom ut precis.

FullSizeRender (3)

Jag har varit en tidningsslukare av rang, prenumererat på fler tidningar än jag kan räkna, men senaste året har jag prioriterat bort dem för annat. Men i sommar, då kommer det bläddras i en massa tidningar igen.

Det här är det fjärde blogginlägget i Bokhoras fotoutmaning.

Kommentera

