Releasefest

Stella & Kii

Kära blogg, ledsen att jag inte hört av mig på länge. Jag har haft fullt upp med en skrivdag (åh vad den behövdes! Skrev klart novell som är inskickad till Vilja förlags novelltävling och påbörjade andra omgången av vuxen-manuset, sååå kul att vara igång igen) och med att vara i Finland och prata om IT-trender i svensk sjukvård.

Men nu är jag tillbaka!

Idag åkte jag och Tuva till Äppelvikens bokhandel (väl värt ett besök!) och lyssnade på när Josefine Lindén läste ur sin barnbok Stella & Kii och fick den signerad av självaste Stella.

IMG_7140

Så fint skriven berättelse med superfina illustrationer.

På måndag är det juni och då tänkte jag haka på Bokhoras fotoutmaning, häng på ni också 🙂

Kommentera

