Release för Anneli Stålbergs Glashjärta

Som jag har längtat efter denna dag! Jag har följt Anneli i några år nu, vi har träffats på bokmässan och på releasefester, pratat skrivande och tillsammans firat andras debutböcker och förra året var vi båda med i #Älskanoveller. Jag har sett hur hon skrivit och skrivit nytt och skrivit om och nu ÄNTLIGEN var det dags att fira hennes debutroman: Glashjärta!

Vi träffades ett gäng innan releasen och gick sedan i samlad trupp till Kulturfyren på Skeppsholmen. Där väntade en strålande Anneli med ett bord fyllt med bland annat små macarons och ett annat bord fyllt med Glashjärta.

IMG_6865

IMG_6869

IMG_6863

IMG_6862

IMG_6872

Sedan var det dags för mig att ta mig ut i spöregnet och vidare till Åkersberga där Fredrik hade sin releasefest. Mer om det i nästa inlägg.

Tack Anneli för en fantastisk kväll, och STORT grattis!

2 kommentarer

Filed under Releasefest

2 responses to “Release för Anneli Stålbergs Glashjärta

  1. Tack fina du för att du kom! Det hade inte varit någon riktig bokrelease utan dig. Kram!

Kommentera

