Sedan sist

– Jag har varit på mässa i Göteborg med jobbet
– Jag har varit sjuk och blivit nästan helt frisk
– Jag har skrivit klart det femte utkastet av barnboken!
– Jag har inte tränat
– Jag har inte alls skrivit lika mycket som jag har velat
– Jag har kommit underfund med att det inte finns något tillfälle då man längtar så mycket efter att träna och skriva som när man är sjuk och inte kan/orkar göra något av det
– Jag har skrattat med Tuva, så rolig hon är just nu med allt hon säger. Världens roligaste och trotsigaste.

Och nu är det maj! I morgon ska vi på bröllop, ser väldigt mycket fram emot det.

Hoppas ni haft en trevlig valborg och får en fortsatt trevlig helg!

Lämna en kommentar

Filed under Barnbok, Vardag

Kommentera

