Vardag

Jag har börjat cykla till jobbet

Och hem för den delen.

Ett riktigt vårtecken skulle man kunna se det som.

SÅ VARIFRÅN KOM DENNA ISANDE KYLA SOM LETAT SIG IN UNDER SKINN OCH BEN OCH INTE VILL SLÄPPA TAGET?

*andas*

Annars är allting bra. Jag har fått feedback från testläsarna om barnboken så i helgen blir det nya tag. Det råder stor frustration kring vuxenmanuset just för tillfället men den släpper nog innan veckan är slut.

Ikväll ska jag gå på releasefest igen, den här gången för att fira Åsa Bonellis och hennes debutroman Stanna innan du går. Det ska bli väldigt, väldigt trevligt!

4 thoughts on “Jag har börjat cykla till jobbet”

  1. Jamen det blev storm ju!

    Varför har jag missat att du skriver barnboksmanus? Det är skitcoolt! Och du har kommit så långt att du fått kommentarer! Fantastiskt!

    Att du hinner skrivande mellan alla releasmingel är ett mysterium. 🙂
    Hoppas det löser sig med vuxenmanuset också!

    /Anna

    1. Haha, releasemingel är den bästa motivationen men om det ska bli någon bok får det nog bli färre sådana framöver 😉

      Barnboken, 9-12 år, har skrivits lite på sidan av när jag suttit fast med vuxenmanuset, så det har inte riktigt känts som att det räknas. Men det gör det såklart!

      Kram

Kommentera

