Tredje utkastet klart och novell inskickad

Igår skrev jag klart det tredje utkastet på min barn/ungdomsbok! Tjoho! Nu ska den iväg till en eller två testläsare och sedan redigeras en sista gång innan den får flyga till förlag.

Igår skickade jag också in min novell till Allas novelltävling. Ni får gärna hålla tummarna att de gillar den 🙂

Idag är det onsdag, jag är först på kontoret, har fått en kopp kaffe och solen skiner så nu kickar vi igång den här dagen! Önskar er en härlig dag!

2 kommentarer

Filed under Novelltävling, Skrivande

2 responses to “Tredje utkastet klart och novell inskickad

  1. Håller tummarna! Vilken känsla att bara ha en testläsningsomgång och en redigeringsrunda kvar. Och vilken känsla att solen äntligen återvänt!

    • Tack! Det där med bara en redigeringsrunda kvar kan vara önsketänkande… 😉 Underbart med solen, hoppas att den stannar över helgen 🙂 Önskar dig en trevlig dag!

Kommentera

