Skrivande

Nu är det nära!

Har bara två kapitel kvar att skriva, sedan har jag ett råmanus! Det blir aningen kortare än planerat och det är absolut inte färdigt, har under de sista dagarnas skrivande kommit på massor jag vill ändra och lägga till men nu är jag en bit på väg.

Ikväll har vi haft tjejkväll här hemma, vi har tittat på ‘Björnen och tjejen’, Mamma Mu och Pippi, lagt pussel och lekt med lera. Sedan Tuva somnade har jag skrivit och fått ihop 1300 ord. Igår blev det tyvärr ingenting skrivet alls då skrivandet fick ge vika för sömnen. Jag gick och la mig tio och sov till åtta! En hektisk vecka tog ut sin rätt 😉

Nu ska jag titta på ett avsnitt av Downton Abbey.

Trevlig kväll!

Kommentera

