Nyårsmål 2015 – Träning

Nyårslöften av typen Inte äta godis på ett år eller Träna fyra gånger i veckan brukar jag bryta redan i januari så istället sätter jag upp mål för året. Det är inte på blodigt allvar men ger motivation och så är det kul att se vad man klarar.

Målen kategoriserar jag under Träning, Skrivande och Karriär.

För att få lite press på mig tänkte jag redovisa tränings- och skrivarmålen. Vi börjar med träningen:

TRÄNINGSMÅL 2015

  • Springa längre än jag någonsin gjort tidigare, med andra ord springa längre än 1 mil
  • Yoga en gång i veckan (oops, ett typiskt nyårslöfte)
  • Klara av att kontrollerat stå på händer i tio sekunder

gymnastik

Lämna en kommentar

Filed under Mål, Träning

Kommentera

