Skrivande, Träning

Nystart!

Det är måndag, det är 1:a september och det är hög tid för nystart!

I helgen kom jag igång ordentligt med nya manuset, 12 000 ord är jag uppe i, och nu är det dags för den här förkylningen att ge vika för träning. På lunchen körde jag därför första träningspasset efter semestern: styrka.

Jag mår så mycket bättre och får så mycket mer gjort när träningen blir till rutin så nu blir det styrketräning, löpning och en del yoga framöver.

Det ska skrivas också, 1 oktober ska jag lämna de första 80 sidorna till en lektör. Spännande!

Vad har ni för mål i höst?

Nu kör vi!

4 thoughts on “Nystart!”

  1. Wow, häftigt! Hoppas på att läsa mer här om utvecklingen och lektören och allt:) Mitt mål är att skriva klart sista versionen och skicka till förlag, ja. Det blir ett äventyr.

    /A

Kommentera

