Frötuna skrivretreat!

Igår kom jag hit, till detta fantastiska ställe! Vi fick en introduktion, fick presentera oss med hjälp av bilder, göra en skrivövning, vegetarisk lasagne till middag och avslutade kvällen med meditation.

I morse var det väckning halv sju för att flödesskriva i tio minuter, klockan sju var det sedan yoga följt av magisk frukost.

Hela eftermiddagen har vi skrivit på våra egna projekt, om en halvtimme har jag handledning och sen är det middag och så ett skrivpass till innan en kort meditation.

Internetuppkopplingen är inte den bästa så det kommer inte bli så många blogginlägg den här veckan, och bra är väl det för det betyder att jag skriver desto mer. När jag kommer hem ska jag redovisa för veckan och visa lite bilder.

Hoppas ni har det bra!

bild (22)
Utsikten från mitt fönster

 

5 kommentarer

Filed under Skrivretreat

5 responses to “Frötuna skrivretreat!

  1. Jag har varit på utbildning/kurs på Frötuna ett antal gånger – ett underbart inspirerande ställe. Lycka till med skrivandet!

  2. Åh, det låter HELT FANTASTISKT! Jag vill också! *avis som tusan* 🙂

    • Det är jättebra här, mycket tid för skrivande och tid för att tänka och fantisera kring sin berättelse. Precis vad jag behöver just nu. Hoppas du får tillfälle att åka hit någon gång!

  3. Åh, jag vill också! Det låter helt fantastiskt!

Kommentera

