Så har jag fyllt 30

Jag blev fint uppvaktad i måndags på själva 30-årsdagen, med frukost på sängen, lunch, fika på jobbet och så middag. Tänk vad det är roligt att fylla år 🙂

Just nu låter jag hela helgen sjunka in, jag är otroligt glad över all uppvaktning och tacksam över alla människor som finns i mitt liv.

Sommaren har kommit på allvar, nästa vecka är det midsommar och veckan efter åker jag på Skrivretreat (!). Tills dess ska jag fundera på vad nästa novell ska handla om, Hemmets journal anordnar nämligen en novelltävling. Här finns all information, kanske du också vill delta?

Lämna en kommentar

Filed under Novelltävling

Kommentera

