Juni

Min absoluta favoritmånad är här! Den innebär födelsedag(ar), fil med jordgubbar, bara ben, sol, skolavslutningar och en förväntan inför den långa sommaren som väntar.

Vi har haft en hektisk helg med massor av besök. Vädret hade kunnat vara bättre men annars har det varit bra. Igår stod jag på balkongen och såg den första till sista maraton-löparen springa förbi. Ett maraton blir det nog aldrig för mig, men lite sugen på halvmara blev jag allt. Men jag börjar med milen.

Nu är det tyst här hemma, Martin är på bio och Tuva sover, Babel står på i bakgrunden och jag läser och skriver, planerar inför lördag.

Om åtta dagar fyller jag 30.

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

