Susanne Bolls och Varg Gyllanders releasefest

I torsdags var jag på release för Susanne Bolls bok Hitta hem och Varg Gyllanders Min är hämnden. Det var en fantastiskt release, jag blev starstruck mer än en gång under kvällen och hade väldigt, väldigt trevligt!

Innan releasen träffade jag ett härligt gäng författare på Storstad.

Jag tog inte en enda bild under kvällen så alla bilder nedan är lånade. Här och här  hittar ni fler bilder.

bild_5_2_5386dcda2a6b224be5902eed
Anneli Stålberg, Caroline Säfstrand, Eva Rydinger, Åsa Bonelli, Ebba Range och så jag

susanne_boll_5386db5ee087c319a8bdbfb8
Susanne Boll skriver inte bara fantastiska böcker, hon sjunger också. Här med sitt band Keep it up som gjort soundtrack till boken.

20140529-094747
Kristina Ohlsson och jag 🙂

DSC_0041
Anneli Stålberg

Tack Susanne Boll och Varg Gyllander för att jag fick vara med och fira er!

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

