#Älskanoveller

Det ringde en journalist

från Enköpings Posten och frågade om hon fick intervjua mig om projektet #Älskanoveller. Om hon fick!

Idag var det dags! Jag tog med mig Tuva och åkte till Enköping för att träffa henne. Vi pratade om projektet och lite om mig och mitt skrivande. Hela intervjun avslutades med att vi gick till biblioteket och tog en bild. Min första intervju om mitt skrivande! Det är nästan så att jag måste nypa mig i armen.

Förhoppningsvis publiceras det i fredagens tidning, det ska bli väldigt spännande att se hur det blev.

enköpings posten

Torsdagen den 22:a maj är det releasefest i Enköpings bibliotek, klockan 18, då berättar vi mer om projektet, läser ur novellerna och säljer boken till specialpris. Vi håller även releasefest i Hallstavik den 19:e maj och Uppsala 21:a maj. Välkomna!

 

Det här projektet! Galet roligt, jag är så glad att jag får vara en del av det.

8 thoughts on “Det ringde en journalist”

    1. Tack snälla! Artikeln kom med i tidningen idag, en jättefin artikel så det är otroligt roligt och väldigt inspirerande. Nu ska det skrivas roman 🙂

Kommentera

