Löpning, Redigering

Milen!

Det börjar bli tröttsamt att skriva och för er att läsa, men hjälp vad fort tiden går! Redan söndag kväll, var det inte fredag nyss?

Jag har hunnit redigera en hel del och inser att det krävs väldigt mycket mer innan den här berättelsen är färdig. Trots att jag är väldigt otålig och skulle vilja se den ute hos förlagen NU gör det mig egentligen ingenting. Hellre lång tid och någonting bra, än kort tid och dåligt. Det som stressar mig nu är att jag ska låta testläsarna läsa om mindre än en månad. GAAH.

Och så har jag sprungit! Har inte tränat på hela veckan så i morse var det äntligen dags. Grundade med ordentlig frukost, laddade mobilen med Värvet, avsnittet med Bodil Malmsten, och sen bar det av. Jag hade satt upp milen som mål, vid sju kilometer tog det emot, men skam den som ger sig. Idag vann viljan över orken, det blev tio km på 56:57! Väldigt nöjd med tiden, men mest nöjd över att jag inte gav upp.

8 thoughts on “Milen!”

  1. Hej! Milen på den tiden är ju strålande! Jag kommer inte över halvmilen nu för tiden. Tant börjar bli gammal. (Eller bara lat?) 🙂

  2. Vilken bra tid! Sprang också milen i helgen, dock inte lika fort (1.03) men fick såå ont i knäna efteråt. Mindre kul. Men men nya tag :o)

  3. Tiden går verkligen galet fort just nu. Lite trist! Härligt att du redigerar, jag är ju så nyfiken på det du skriver. 🙂 Kram!

Kommentera

