Vardag

Glad påsk!

Just nu sitter jag på en balkong som badar i solsken. Nere på gatan har människor tagit av sig jackan och promenerar längs vattnet. Det är april men ikväll skulle det lika gärna kunna vara juli.

rose2
Underbara varma kvällar

Igår var vi bjudna på traditionsenlig påsklunch med släkten, idag har vi letat påskägg men mer än så har vi inte firat. För att orka äta allt godis mitt påskägg innehöll (jepp, jag får fortfarande påskägg!) sprang jag en tur i morse, det som skulle bli sju kilometer blev åtta så jag var riktigt nöjd. Därefter begav vi oss till Naturhistoriska där vi har tillbringat dagen. Tuva ääälskaaadee Naturhistoriska! Hon kunde ha stannat och tittat på alla uppstoppade djur och springa upp och nerför en träbro hela helgen.

museum
Mäktig byggnad

Hoppas att ni har en fin påsk!

Kommentera

