Vad How I met your mother kan lära om skrivande

I nio år har jag slaviskt följt serien How I met your mother och fick lov att torka en tår när sista avsnittet visades (men slutet?! Inte helt nöjd med det…). Förstå min lycka när jag läste den här artikeln som med sju exempel visar vad serien kan lära oss om skrivande.

Lily-Marshall-Barney-300x199
Lånad från artikeln

En varning bör utfärdas! Läs inte artikeln om du inte har sett klart serien, den avslöjar nämligen hur allting slutar…

4 kommentarer

Filed under Uncategorized

4 responses to “Vad How I met your mother kan lära om skrivande

  1. Å så bra! Jag har knarkat hela HIMYM från början i vinter så under den sista säsongen hade jag koll på varenda referens… 🙂 Vilken ultimat kombo: skrivande OCH HIMYM. Tack för den och ha en underbar helg!

    /Anna

  2. Kan fortfarande inte förstå att den är slut 😦

Kommentera

