Konsten att utnyttja fint väder

Solen sken när vi gick upp i morse så efter frukost drog jag på mig gympaskorna och sprang en runda. Blåsten krävde en mössa som åkte av efter fyra kilometer. Idag var det jobbigt, men jag kämpade på och tog mig igenom sex kilometer, endast tio sekunder långsammare än förra gången 🙂

Sedan var det dags att gå ut igen! Tuva och jag mötte upp Emma vid Fridhemsplan och promenerade bort mot Pampas marina. Vi stannade till för att se på getter, hästar och kaniner och åt sedan lunch innan vi gick tillbaka.

Snart ska jag ut igen, men då för att bege mig till tjejmiddag hos en god vän.

Vågar man säga att våren är här?

2 kommentarer

Filed under #Blogg100, Vardag

2 responses to “Konsten att utnyttja fint väder

  1. Jaa, får göra det nästa gång, nu blev det bara en snabbis. Och nej vi firade inget speciellt han hade bara fått ansvar för maten den kvällen och jag skulle inte få lägga nästan i blöt 😉 Ha det så trevligt ikväll 🙂 Kram!

Kommentera

