Releasefest Tiden går så långsamt när man tittar på den

Josefine Lindén bjöd på en fantastisk kväll igår!

Signeringskön var oändlig, det bjöds på champagne och snittar och Josefine både läste ur sin bok (vilket språk!) och sjöng låtar som hon skrivit själv. Jag fick den hett efterlängtade Tiden går så långsamt när man tittar på den  med mig hem och äntligen fick jag träffa Anna! En toppenkväll rakt igenom!

bild (4)
Vid signeringsbordet

bild (5)
Nina på Litet förlag och Josefine

bild (6)

bild (7)
Josefine med sitt boyband =)

Det var en underbar release, tack Josefine för att jag fick komma!

2 kommentarer

Filed under #Blogg100, Författare, Releasefest

2 responses to “Releasefest Tiden går så långsamt när man tittar på den

  1. Pingback: Har jag gift mig igen? | josefinelinden.se

  2. Det var fantastiskt trevligt och så kul att ses igen. Kram!

Kommentera

