Jag mår så himla bra!

Det har varit en jättefin helg, solen har skinit (men tyvärr blåste det småspik), igår kom Erika hit från Göteborg och tillsammans med Helen, Wilson och Tuva har vi gjort stan, ätit gott, promenerat, skrattat och framförallt fyllt på energidepåerna.

Om tre månader fyller jag 30 och det ser jag faktiskt (jo, det är sant) bara fram emot! Mest festen, men jag har inte så mycket emot siffran heller. Tills dess är det så mycket annat roligt som ska hinnas med, det är releasefester, födelsedagsfester, #Älskanoveller kommer ut, releasefester för #Älskanoveller, firande av 30-årsdag, 30-årsfest och så själva 30-årsdagen och mitt i alltihop är det vår och början på sommar med allt vad det innebär.

Det är lätt att må bra just nu; vi är friska, vänner och familj mår bra, solen skiner, Tuva fyller på min livsglädje med sin och jag har tid att skriva på kvällarna.

Om det är humöret som smittar av sig på formen eller tvärtom vet jag inte, men ikväll sprang jag 6 km på 33 minuter, jag fasiken flög fram! Den löpturen förtjänar en selfie:

bild (90)
Den bjuder jag på 🙂

Jag hoppas att ni också har haft en fin helg!

3 kommentarer

Filed under #Blogg100, Löpning, Vardag

3 responses to “Jag mår så himla bra!

  1. Det förtjänar absolut en selfi! Bra jobbat! 😀 Skönt att läsa ditt positiva inlägg. Det smittar av sig.

Kommentera

