En strålande helg

Den här helgen kunde inte ha börjat bättre än med Åsas release igår. När jag kom hem var jag full av energi och inspiration, så när Tuva somnat satt jag och redigerade tills jag gick och la mig. Berättelsen börjar ta form på riktigt, det kan till och med bli riktigt, riktigt bra.

Idag var solen lite seg i starten men sken sedan lika starkt som igår. Efter lunch åkte vi och hälsade på fantastiska lilla Vincent, fem veckor, och innan dess gav jag mig ut på en löptur. Jag tyckte att första kilometern kändes långsam så döm min förvåning när jag sprungit fortare än vanligt! Den första kilometern gick på 5:39, allt som allt sprang jag fem kilometer på 28 min prick. Styrketräningen börjar äntligen ge resultat.

2 kommentarer

Filed under #Blogg100, Löpning

2 responses to “En strålande helg

  1. Jösses vad du är energisk 🙂 Heja dig!

Kommentera

