Releasefest

I morgon är det dags för Åsas release

Jag har fått äran att bli inbjuden till tre releasefester i vår, varav den första är i morgon. Det är Åsa Hellberg som kommer ut med sin fjärde bok En liten värld!

En liten värld front
Så snyggt! Det är Åsa själv som figurerar på omslaget

Jag har följt Åsa en längre tid via hennes blogg, träffat henne vid ett par tillfällen och har läst två av hennes tidigare böcker; Sonjas sista vilja och Sonjas hemlighet, så det är jättekul att få vara med i morgon. Jag tyckte mycket om hennes tidigare böcker så jag ser fram emot att läsa denna, hennes fjärde.

Jag är så otroligt glad över att jag har blivit inbjuden och får möjligheten att gå på dessa releasefester. Det ger så mycket inspiration, motivation och framför allt är det så fantastiskt trevligt. En dag hoppas jag att kunna bjuda tillbaka, till min alldeles egen releasefest.

6 thoughts on “I morgon är det dags för Åsas release”

  1. Jag sprang på Åsas bok idag på bokhandeln men beställde den via bokklubben. Ser verkligen fram emot att läsa den! Och vad kul att du får mingla runt på hennes releasefest. Önskar dig en riktigt härlig kväll!

Kommentera

