Fullt ös

Varje onsdag fram till sommaren är jag hemma med Tuva. Det är mer intensivt än man kan tro, idag har vi till exempel:

– spelat fotboll
– hällt ur alla spagetti ur förpackningen
– kastat ned tallrik (med mat) på golvet (grr)
– lagt över alla pantburkar från ”sin” påse till påsen med pappersåtervinning
– matat fåglar
– handlat mat
– lagat mat
– kastat ner alla dynor från alla stolar
– gjort ett antal dra-ur-sladd-försök
– sett på Nalle Puh
– fått 10 000 steg på stegräknaren och klockan är inte ens två

Nu har hon äntligen slocknat så jag ska sätta mig och börja redigera, med eller utan perfekt namn till huvudkaraktären (jag hittade ett namn igår som kan passa, ska känna på det innan jag bestämmer mig).

bild (68)
Världens bästa busunge! Så här satt hon i hela tre sekunder. Max 😉

Hur intensivt det än må vara dessa dagar så är onsdagar absolut en av de bästa dagarna på hela veckan.

4 kommentarer

Filed under Vardag

4 responses to “Fullt ös

  1. Minns det där. Här är det mer. SKa vi gå ut? Nej!!! Ska vi gå in? NEJ! Ska vi stanna här! NÄE! Ungefär så hela dagarna 🙂

  2. Ida

    Haha.. Låter som en effektiv dag med andra ord.. – Ingen vila, ingen ro.. 🙂
    Måste försöka ses snart allihopa ! kram

Kommentera

